16/4/12

Συγκίνηση και αναμνήσεις για τη βράβευση των GUNS N' ROSES

Χωρίς τον Axl Rose εμφανίστηκαν στη τελετή βράβευσης και στη σκηνή του ROCK AND ROLL HALL OF FAME στο  Cleveland του Ohio τα υπόλοιπα από τα αρχικά (και όχι μόνο) μέλη των GUNS N' ROSES δηλαδή οι Slash, Duff McKagan, Steven Adler, Matt Sorum και Gilby Clarke και με τραγουδιστή τον Myles Kennedy(ALTER BRIDGE), έπαιξαν τα "Mr. Brownstone", "Sweet Child O' Mine", "Paradise City" και "Brownstone".
Ο Slash δήλωσε χαρακτηριστικά:"Υπάρχουν νέοι οπαδοί που δεν έχουν δει την αυθεντική σύνθεση και θα το ήθελαν πολύ". 
 Ο Steven Adler ανέφερε: "Είμαστε οι πρωταθλητές... οι GUNS N' ROSES μου έφεραν φήμη και περιουσία και όλα όσα σχετίζονται με αυτό, και σας ευχαριστώ όλους".
 Ο μπασίστας Duff McKagan, δήλωσε: "Είμαι συγκινημένος, δεν γνωρίζω αν έχει σημασία το ποιος είναι εδώ σήμερα αλλά όλα γίνονται για τη μουσική που δημιούργησαν οι GUNS N' ROSES". 
 Ο πρώην ντράμερ των Guns N’ Roses, Matt Sorum στο twitter έγραψε ότι:
"Από σήμερα, σταματάω να σχολιάζω για τους GUNS N' ROSES ή να δηλώνω οτιδήποτε για το μέλλον. Ευχαριστώ όλους τους οπαδούς. Η κληρονομιά συνεχίζεται χωρίς τον σχολιασμό μου. Νιώθω  ευλογημένος ήμουν ένα μικρό παιδί που απλά αγαπούσε το rock and roll και ποτέ δε πίστευα ότι θα έβλεπα κάτι τέτοιο ενώ θα είμαι για πάντα ευγνώμον στον Steven Adler που μοιράστηκε μαζί μου τη σκηνή. Είμαι πολύ περήφανος για το πόσο μακριά έφτασε για να μπει στο "Rock And Roll Hall Of Fame" και ας τιμήσουμε τη μουσική και την κληρονομιά της. Αυτό είναι για το πόσο εξαιρετικό ήταν να είσαι σε ένα συγκρότημα με ένα μάτσο πειρατές!! AXL!! AXL!! AXL!!
 Το συγκρότημα παρουσίασε ο Billie Joe Armstrong των Green Day που είπε: "Την πρώτη φορά που είδα τους GUNS N' ROSES ήταν στο MTV και αμέσως είπα ¨Αυτοί ή θα πεθάνουν ή θα πάνε φυλακή. Το "Appetite For Destruction" είναι το καλύτερο πρώτο άλμπουμ συγκροτήματος στην ιστορία του rock and roll. Κάθε τραγούδι του είναι άψογο και αναφερόμενος στον Axl Rose τον χαρακτήρισε έναν από τους καλύτερους ερμηνευτές που άγγιξαν μικρόφωνο". Δείτε παρακάτω ένα απόσπασμα από τη μεγάλη αυτή βραδιά.