12/4/12

Αρνητικός για την απονομή του Rock And Roll Hall Of Fame ο AXL ROSE

Με μία μακροσκελή επιστολή ο τραγουδιστής AXL ROSE των Guns N’ Roses απαντά αρνητικά στη πρόσκληση - απονομή του Rock And Roll Hall Fame.
Χαρακτηριστικά ο AXL ROSE αναφέρει ότι:
"Δεν θα παραβρεθώ στην τελετή και με όλο το σεβασμό απορρίπτω την ένταξη μου ως μέλος των Guns N’ Roses στο Rock And Roll Hall Of Fame".
Επίσης σε άλλο σημείο της επιστολής του αναφέρει ότι:
"Η απόφαση είναι προσωπική. Αυτό το γράμμα είναι για να διευκρινίσω κάποια πράγματα από τη πλευρά μου. Δεν έχει σκοπό να προσβάλει να επιτεθεί ή να καταδικάσει.Αλλά δυστυχώς είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν κάποιοι που θα προσβληθούν. Σίγουρα δεν θέλω να απογοητεύσω τους οπαδούς μας με αυτή την απόφαση. Από την ανακοίνωση της υποψηφιότητας πραγματικά πάλεψα για μία λύση με τη σκέψη ότι και να κάνω βγαίνω χαμένος ενώ θα υπάρχουν και παράπονα.
Σχετικά με οποιαδήποτε μορφή reunion, είτε με το lineup του "Appetite" είτε με του "Illusion" έχω δημόσια δηλώσει σαφέστατα ότι δεν έχει αλλάξει κάτι.
Δεν θέλω να μειώσω κανέναν από τους Guns και το τι έχει κάνει. Ούτε εγώ ή κάποιος άλλος από τη μεριά μας έχει ζητήσει κάτι από το Hall Of Fame. Είναι δικό τους show, όχι δικό μου. Αγαπώ την τη τωρινή μπάντα και είμαστε εκεί ο ένας για τον άλλον ειδικά τις δύσκολες στιγμές. Αγαπάμε τους οπαδούς μας και δουλεύουμε για να τους δώσουμε όλη μας την ενέργεια και την ψυχή μας".