17/8/11

Ενοχλημένος ο Tony Iommi από την αποκάλυψη του reunion


Ο κιθαρίστας των Black Sabbath, Tony Iommi , εξέδωσε την ακόλουθη ενημέρωση-ανακοίνωση σχετικά με τη χθεσινή αποκάλυψη του reunion:
“Είμαι λυπημένος που ο συντάκτης του
Birmingham, ο οποίος έχαιρε της εμπιστοσύνης μου, επέλεξε να αποκαλύψει τώρα μια συζήτηση που είχα μαζί του τον Ιούνιο με τρόπο τέτοιο λες και μιλήσαμε χθες για reunion των Black Sabbath. Βρισκόμασταν στην έκθεση Home of Metal και η ερώτηση ήταν απλά “θα παίξετε ξανά μαζί;”.
“Χάρη στο
internet η είδηση έκανε έναν σύντομο γύρο του κόσμου και μάλιστα σαν επίσημη ανακοίνωση δική μου. Απολύτως παράλογο. Ελπίζω να χάρηκε αυτές τις στιγμές θριάμβου του γιατί από εμένα δεν θα δει τίποτα παρόμοιο ποτέ ξανά. Στους παλιούς μου φίλους Ozzy, Geezer και Bill στέλνω από μια συγγνώμη καθώς θα έπρεπε να γνωρίζω καλύτερα”.