21/4/11

Οι εργασιακές σχέσεις "έφαγαν" τον K.K. Downing

O K.K. Downing δημοσίευσε στην ιστοσελίδα του, τους λόγους που τον οδήγησαν στην αποχωρησή του από τους Judas Priest και συγκεκριμένα αναφέρει τα εξής:
«Αγαπητοί φίλοι, λυπάμαι πολύ που δεν θα είμαι μαζί σας αυτό το καλοκαίρι. Σας ευχαριστώ από καρδιάς για το ενδιαφέρον σας για την υγεία μου. Να είσαστε καθησυχασμένοι πως είμαι καλά. Εδώ και αρκετό καιρό υπήρχε μια συνεχόμενη σύκρουση στην εργασιακή σχέση μεταξύ εμένα, ατόμων μέσα στο συγκρότημα και του management. Για αυτό και αποφάσισα να αποσυρθώ αντί να περιοδεύσω με αρνητικά συναισθήματα και επειδή νιώθω πως κάτι τέτοιο θα εξαπατούσε εσάς, τους πολυαγαπημένους μας fans. Παρόλα αυτά, σας προτρέπω να στηρίξετε τους Judas Priest, μιας και δεν έχω καμία αμφιβολία πως θα δώσουν συναυλίες που δεν πρέπει να χάσετε.»