3/8/11

Joe L. Turner: Εξοργισμένος για παρανόμως κυκλοφορημένα demos


Ο πρώην Rainbow / Deep Purple τραγουδιστής, Joe L. Turner, δημοσίευσε το παρακάτω μήνυμα για οπαδούς και media:
“Αγαπητοί οπαδοί και φίλοι των
media,
Έχω υπ’ όψιν μου τη συλλογή ανολοκλήρωτων
demo τραγουδιών που δημοσιεύτηκαν στο internet από έναν τύπο ονόματι Scott Rolaf. Αυτά τα demos ηχογραφήθηκαν στο studio μου πριν από δύο χρόνια. Ενώ υπήρχε συζήτηση περί κυκλοφορίας ορισμένων σαν ένα special project τελικά δεν έμεινα ευχαριστημένος από τη συνεργασία και γι’ αυτό διέκοψα τις επαφές με τον Scott Rolaf. Παρ’ όλα αυτά συνεχίσαμε να παριστάνουμε στα media πως είμαστε φίλοι και πως το project αναπτύσσεται. Αυτό ήταν ψέμα”.
“Ποτέ δεν επιβεβαίωσα σχέδια κυκλοφορίας ενός τέτοιου
album, ο Rolaf όμως αποφάσισε να το πάρει πάνω του και το κυκλοφόρησε δωρεάν στο internet χωρίς να παίρνει την άδεια μου. Αυτό αποπροσανατόλισε τους fans μου. Έκτοτε διέκοψα τις όποιες εναπομείναντες σχέσεις μου με αυτόν τον άνθρωπο”.