8/9/11

Ο Jonathan Barrett αφήνει τους The Tangent


Ο μπασίστας των progressive rockers The Tangent, Jonathan Barrett, με μήνυμα του στο internet ενημέρωσε τους οπαδούς του group πως αποχωρεί ενόψει της κυκλοφορίας του νέου τους δίσκου, “Comm”:
Φοβάμαι πως αποχωρώ από τους The Tangent. Το τελευταίο έτος ήταν πολύ δύσκολο συναισθηματικά καθώς πίεζα πολύ τον εαυτό μου για αρκετό καιρό. Ο δεύτερος λόγος είναι πως υποφέρω από το χτύπημα που δέχτηκα στο σβέρκο μου λίγα χρόνια νωρίτερα. Έχω απίστευτους πόνους εκεί καθώς και στα δύο μου χέρια. Είμαι προγραμματισμένος για εγχείρηση η  οποία, με σταυρωμένα τα δάχτυλα, θα με επαναφέρει ολικώς.
“Ο τρίτος λόγος είναι η ψηφιακή “ληστεία” στην οποία πέφτουμε θύματα κάθε φορά που κυκλοφορούμε κάποιο
CD ή  DVD κι αμέσως μοιράζεται στο internet. Εύχομαι στους Andy, Luke, Tony, Sally και Theo τα καλύτερα για το μέλλον. Είχα μια φανταστική εμπειρία μαζί τους. Επίσης εύχομαι τα καλύτερα και σε εσάς! Ευχαριστώ για τη φιλία και την υποστήριξη”.